Reklamácia tovaru
Reklamovať tovar je možné len vo všeobecnej záručnej dobe. Záručná doba trvá 24 mesiacov a začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.
1. Vyplnte Reklamačný formulár.
Pre stiahnutie kliknite tu.
Starostlivo vyplňte všetky povinné polia. Uistite sa, že uvedené informácie sú správne.
Vyplnený formulár odošlite v elektronickej forme na email reklamacie@dynasit.sk prípadne vytlačte a priložte k reklamovanému tovaru.
2. Pripravte balík na odoslanie.
Do balíka vložte:
+ Reklamovaný tovar
+ Vytlačený reklamačný formulár (iba v prípade, že ste ho neposlali v elektronickej forme)
3. Pošlite balík zadarmo.
Odoslanie tovaru zadarmo môžete realizovať prostredníctvom spoločnosti Packeta-Zásieľkovňa.
Balík odneste na akúkoľvek pobočku Zásieľkovne / Packety.
Zamestnancom podacieho miesta oznámte kód: 95987252.
Po prijatí tovaru k nám, reklamáciu preveríme a vyhodnotíme. Po ukončení procesu obdržíte reklamačný protokol s uvedeným spôsobom vybavenia reklamácie.