Reklamácia tovaru

 

Reklamovať tovar je možné len vo všeobecnej záručnej dobe. Záručná doba trvá 24 mesiacov a začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.

 

1. Vyplnte Reklamačný formulár.

Pre stiahnutie kliknite tu.

Starostlivo vyplňte všetky povinné polia. Uistite sa, že uvedené informácie sú správne.

Vyplnený formulár odošlite v elektronickej forme na email reklamacie@dynasit.sk prípadne vytlačte a priložte k reklamovanému tovaru.

2. Pripravte balík na odoslanie.

     Do balíka vložte:

            + Reklamovaný tovar

            + Vytlačený reklamačný formulár (iba v prípade, že ste ho neposlali v elektronickej forme)

3. Pošlite balík zadarmo.

Odoslanie tovaru zadarmo môžete realizovať prostredníctvom spoločnosti Packeta-Zásieľkovňa.

Balík odneste na akúkoľvek pobočku Zásieľkovne / Packety.

Zamestnancom podacieho miesta oznámte kód: 95987252.

Po prijatí tovaru k nám, reklamáciu preveríme a vyhodnotíme. Po ukončení procesu obdržíte reklamačný protokol s uvedeným spôsobom vybavenia reklamácie.